

TAHITIAN NONI Juice
A TAHITIAN NONI Juice segít az egészséges immunrendszer megőrzésében, antioxidánsokat tartalmaz, amelyek növelik az energiát, valamint növeli a fizikai állóképességet. Nem csodaszer, de egy csodálatos ital.
Az ősi hagyományok és a modern kutatások egyaránt igazolják a noni hatékonyságát. Kötelező azok számára, akiket érdekel testük teljes egészségi állapota.
Még milyen panaszokra alkalmazzák?
* magas vérnyomás, cukorbetegség,
* depressziós állapotok, hangulatingadozások, migrén,
* különböző eredetű fájdalmak (fejfájás, menstruációs fájdalmak),
* ellenálló képesség csökkenése,
* allergia, asztma,
* íngyulladás, izületi rés, mandulagyulladás
* menstruáció előtti szindróma,
* álmatlanság, félelmek, asszociációs készség csökkenése,
* segít a rándulások és ficamok gyógyulásában,
* megoldást jelenthet emésztési problémákra,
* immunrendszer erősítő.
Amikor elkezdtem fogyasztani a TAHITIAN NONI? Juice-t, el sem tudtam képzelni, hogy ennek milyen hatása lesz majd az életemre. Több energiám lett, jobban alszom és kipihentebben ébredek, nem járok orvoshoz semmilyen vírusfertőzéssel, megfázással, még a lázat is lehúzza.
Nálunk az egész család fogyasztja!!!
Mi az a noni?- egy nem túl csinos külsejű trópusi gyümőlcs, szépsége a belsejében rejlik.
A Tahitin élő emberek több ezer éve élvezhetik ennek a csodálatos gyümölcsnek a jótékony hatásait. Nos, Te ma már a Tahitian Noni™ termékekkel hozzáférhetsz ennek a "szuper gyümölcsnek" a hatalmas erejéhez.

A nonit a tudományos világ Morinda citrifolia-ként ismeri. Ez egy trópusi gyümölcs, amely elsősorban a dél-csendes-óceáni térségben található meg. A gyümölcs mérete a burgonyához hasonló, a színe az érettségi fokozat függvényében változik a sárgás-zöldtől egész a fehérig.
A Tahitin élő emberek felhasználták a gyümölcs szinte minden részét évszázadokon keresztül az egészségük megőrzése érdelében, s most a modern tudomány segít felfedezni a gyümölcs titkait tudományos alapon is.
A termékeink öröksége Tahitivel kezdődik, a noni forrásával, a világ egyik érintetlen területével. Tiszta levegője és vize, valamint gazdag vulkanikus talaja megteremti a tökéletes körülményeket a tápanyagokban gazdag noni termesztéséhez.
A termék örökségének következő lépése a noni cserjében rejlik. Innen származik minden termék alapanyaga: a gyümölcs, a levél és a mag.
A Tahitin zajló tevékenység középpontjában a tahiti nép iránti tisztelet és egyedi partneri viszony áll. Minden egyes Tahitian Noni™ termék képviseli a tahiti nép vágyát, hogy megosszák a noni ajándékát az egész világgal.
A noni szüretelése óriási hatással volt Tahiti gazdaságára. Amióta 10 évvel ezelőtt a TAHITIAN NONI™ Juice belépett a piacra, sok ezer munkahelyet teremtett a cég és a noni lett Tahiti mezőgazdasági exportjának vezető terméke.
A NONI TÖRTÉNETE: i.e.4000 - i.e.2000: Több mint 2000 évvel ezelőtt a polinéz nép ősei elhagyták Dél-Kelet Ázsiát, hogy új lehetőségeket keressenek. Így jutottak el a mai Tahiti Nui szigetvilág területére. A kenuikkal magukkal vitt növények (pl. a kókusz, a pandanus, a taro és a noni is) végül megtelepedtek Tahiti vulkanikus szigeteinek talajában.
i.e.500 - i.sz.200: A noni gyümölcs vadon nőve a polinéz civilizáció egyik oszlopává nőtte ki magát. Az itteni őslakosok az amerikai indian törzsekhez hasonlóképpen a növények minden részét felhasználták: a gyümölcsét, a levelét, a magját és a fakérget is. A noni gyümölcs elterjedt a Csendes-óceáni térségben mindenhol.
1769: James Cook kapitány és legénysége felfedezte Tahiti paradicsomi szigeteit, és feljegyezte a noni széleskörű használatát az őslakosok között.
1955: A Hawaiian ananász tanulmányozása közben Dr. Ralph Heinicke biokémikus professzor felfedezte a noni növény jótékony tulajdonságait. Az ő Hawaii kutatásai végül egy egész iparág megalapításához vezettek, olyanéhoz, amely milliók életét teszi azóta is jobbá.
1993: John Wadsworth élelmiszekutató, miután kezébe került Dr. Heinicke kutatási eredménye, elutazott Tahitire, és meggyőződött arról, hogy kereskedelmi mennyiségű noni forrás áll itt rendelkezésre. Elbeszélgetett az őslakosokkal és kormányzati hivatalnokokkal, és könyvtárakban kutatott történelmi dokumentumok után. Felfedezte, hogy az ősi állítások igazak - minden kutatás igazolta, hogy a noni meglepő tulajdonságokkal rendelkezik.
1996-2009: A táplákozás-tudomány szakértelme, a vállalati tapasztalat, valamint az üzleti és marketing tudás kombinációjával egy forradalmian új vállalat jött léte: a Tahitian Noni International. A Tahitian Noni International cég ma már több, mint 70 országban van jelen, éves forgalma meghaladja az 500 millió USA dollárt. És ez még csak a kezdet!
EREDET ÉS KÜLDETÉS
Most nézd meg EZT, ezrek keresnek félelmetesen nagy összegeket ezzel a csodálatos gyümölcsel.
Csak nem nálunk, a mi országunkban.
KAPCSOLAT VELEM.