A Sondajro nem fizet

Csak is azért írom meg, hogy a Sondajro nem fizet, mert még most is sokan hirdetik és el is hiszik.
Amikor regisztráltam, nem került semmibe, de eleve nem hittem el, mivel az időmbe bele fért, hát kipróbáltam. Hogyan is hihetnénk el ilyesmit, hogy reklám videók megtekintésével 8 eurót lehet keresni, tehát összesen 32 eurót egy nap alatt, illetve napi 10 perc alatt, ami egy hónapban gyengén számolva is 900 euró. Ha új tagokat behozol, minden egyes tag után 5 euró jutalom.
Na azért ez abszurd, hiszen ha ez így lenne, nem kellene háborognunk miatta, hogy nincs munkahely. Egyszóval ilyen internetes pénzkereseti lehetőség nincs, az adminnak ugyan van pénzkeresete belőle bőven, mert így nagyobb, sokkal nagyobb a látogatottsága, és sokkal többen kattintanak az AdSense hirdetéseire.
Íme, így néz ki egy hirdetés, én is úgy kaptam emaillon.